اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

انتخابات درست کشور را بیمه می‌کند

نامزد یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه پیشوا، ورامین و قرچک با بیان اینکه انتخابات ویترین جمهوری اسلامی است گفت:انتخابات مسیری است که اگر به درستی انجام شود کشور را بیمه می‌کند.

انتخابات درست کشور را بیمه می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از پیشوا، حسین نوش‌آبادی شامگاه امروز در مسجد جامع حضرت امام خمینی(ره) شهرستان پیشوا در بین مردم انقلابی و مذهبی این شهرستان اظهار کرد: مجلس به عنوان نهاد تصمیم‌گیر، تصمیم‌ساز و قانون‌ساز و ناظر بر کشور جایگاه بی‌بدیل دارد که اگر توجه نشود انتخابات از شور و شعف و اقتدار بالا برخوردار نمی‌شود.

وی افزود: انتخابات ویترین جمهوری اسلامی است و زمینه مشارکت و اراده مردم در جامعه است انتخابات مسیری است که اگر به درستی انجام شود کشور را بیمه می‌کند.

نوش‌آبادی با اشاره به تبلیغ دشمنان برای عدم حضور ایرانیان در انتخابات عنوان کرد: دشمنان درحال تبلیغ هستند که مردم ایران نباید در انتخابات شرکت کنند، برای اجابت دعوت رهبر معظم انقلاب راهی جز حضور و مشارکت نداریم. 

نامزد یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اگر می‌خواهیم کشورمان قوی باشد و صاحب قدرت باشیم و در دنیا حرفی برای گفتن داشته باشیم باید در انتخابات که وظیفه دینی و انقلابی و تکلیف ملی و اسلامی است شرکت کنیم.

وی با اشاره به دفاع ملت ایران از نظام مقدس جمهوری اسلامی بیان کرد: اصل انتخابات و حضور مردم مورد تاکید همه مسئولان نظام به ویژه رهبری معظم انقلاب است دشمنان بدانند ملت ایران با وجود تمام مشکلات و سختی‌ها از نظام و کشور و انقلاب و امام و رهبر و ولی خود دفاع می‌کنند امروز مردم ما به این واقعیت حتما دست پیدا کردند که ما برای قوی شدن راهی به جز این نداریم که در عرصه‌های اجتماعی و سیاسی و فرهنگی نقش‌آفرین باشیم.

نوش‌آبادی با بیان اینکه مردم باید در انتخابات نقش پررنگی داشته باشند تصریح کرد: نقش مردم به عنوان ولی نعمتان کشور به عنوان نظامی که افتخارش مردم سالار دینی است باید در انتخابات حضور پررنگی داشته باشند. 

وی با تاکید بر حضور مدیران پاکدست در راس مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: تبعیض در کشور اینقدر زیاد است که مردم را ناراضی کرده است، این کشور برای همه و متعلق به ملت ایران است این مردم هستند که صاحب قدرت و اختیار هستند با سرنوشت این مردم نمی‌شود بازی کرد. 

نامزد یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: حضور مردم می‌خواهد این را به اثبات برساند انتخابات هم تکلیف است و هم وظیفه و حق است. 

وی افزود: نماینده‌ای که انتخاب می‌شود باید کارآمد باشد یعنی کار را اول بشناسد تجربه کار را داشته باشد، ما کسی را می‌خواهیم انتخاب کنیم که برای کشور تصمیم بگیرد کسی که الفبای کار اجرایی و حکومت را نمی‌داند و تجربه اولیه را برای حضور در خانه ملت ندارد چگونه می‌توان به او اعتماد کرد.

وی با اشاره به اینکه مشکل اصلی مردم این کشور بیکاری است بیان کرد: مجلس باید قانونی وضع کند تا کشور را از مشکلاتی از قبیل بیکاری نجات دهد، بیکاری مایه فقر و بدبختی است. 

نامزد یازدهمین دوره مجلس با بیان اینکه تبعیض‌ها و فسادهای مالی مردم ایران را ناراحت کرده است تصریح کرد: دست مردم به جایی نمی‌رسد باید نمایندگانی را انتخاب کنند تا بتواند حق ملت را بگیرد و از حق آن‌ها دفاع کند. 

انتهای پیام/ح/پ/ث30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول